Direksiyon başında sık yapılan hatayı yapanlar yandı! Ehliyete el konulacak
Trafikte cep telefonu kullanan sürücülere yeni dönemde ilk seferde para cezası, tekrarında ise ehliyete el koyma cezası uygulanacak. Emniyet kemeri ihlalleri için de benzer yaptırımlar geçerli.
Daha bende geçen gün telefondan konuşuyorum diye ceza yedim dikkat edin dostlar iyi para cezası veriliyor
direksiyon başında herşeyi yapıyoruz ama gerçekten tehlikeli daha dikkatli olmamız gerekiyor. teşekkürler hatırlatma için.
Kurallara uyulması gerek doğru bir karar karşı tarafında canına kast ediyoruz bu durumda
nttgame
Trafikte cep telefonu kullanmak ciddi oranda dikkat kaybı oluyor. EDS’den tespit ediliyor dikkat edin kullanmayın.