İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı
İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevlerinden geçici olarak uzaklaştırıldığını açıkladı.
İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı