Selin ardından Kağızman Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Okan Daştan, ilgili kurum amirleri ve ekiplerle birlikte sahaya inerek incelemelerde bulundu.
Hasar gören bölgelerde yürütülen çalışmaları yerinde takip eden Kaymakam Daştan, ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı. Selden etkilenen mahalle ve noktalarda incelemelerde bulunan Daştan, vatandaşların mağduriyetlerinin en kısa sürede giderilmesi için tüm kurumların koordineli şekilde çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.
İş makineleri ve belediye ekipleri tarafından yürütülen temizlik, yol açma ve hasar tespit çalışmalarının aralıksız devam ettiği bildirildi. Yetkililer, bölgede olası risklere karşı vatandaşların dikkatli olmaları konusunda uyarılarda bulunurken, selin izlerinin silinmesi için çalışmaların hız kesmeden sürdürüleceğini ifade etti.
[eii post_id=”61540″ theme=”3″]
Kaymakam Okan Daştan, devletin tüm imkanlarıyla sahada olduğunu vurgulayarak, selden etkilenen vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.