Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

0

Beypazarı Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap, Babalar Günü dolayısıyla Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Beypazarı Huzurevi’nde düzenlenen programa katılarak huzurevi sakinleriyle bir araya geldi.

Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde gerçekleştirilen moral gecesinde yaşlılarla sohbet eden Başkan Kasap, onların Babalar Günü’nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu.

Kasap, “Biz de sizlerin birer evladıyız. Sizleri fırsat buldukça ziyaret ediyor, sohbet ediyoruz. Bir hekim olarak sağlık durumlarınızla da yakından ilgileniyorum. Hepinize sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.

[eii post_id=”66826″ theme=”3″]

Programda bir süre huzurevi sakinleriyle vakit geçiren Başkan Kasap, etkinliğin ardından huzurevinden ayrıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir