Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, anne adaylarına yönelik yürütülen “Her Gebeye Bir Ebe” uygulamasının önemine dikkat çekti.
Bakan Memişoğlu paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Büyük önem verdiğimiz ‘Her Gebeye Bir Ebe’ uygulamamızla, son üç ayına giren bütün anne adaylarımıza bir ebemizi koordinatör ebe olarak görevlendiriyoruz. İstiyoruz ki her annemiz kendini güvende hissetsin, her sorusuna bir uzman eliyle cevap bulsun. Bu kapsamda ilk gebeliğini yaşayan anne adaylarımıza gerçekleştirdiğimiz ev ziyaretleri ile 22.952 gebemize birebir destek ulaştırdık.
[eii post_id=”59791″ theme=”3″]
Gece gündüz demeden, en zor şartlarda bile büyük bir fedakarlıkla görev yapan, hayatın başlangıcına tanıklık eden tüm ebelerimize yürekten teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız.” 💐