Hatay Samandağ’da karne sevinci
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hatay’ın Samandağ ilçesinde karne dağıtım töreni düzenlendi. Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulu’nda gerçekleştirilen programa Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ Kaymakamı Emre Dündar ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.
Hatay Samandağ’da karne sevinci