Nallıhan'da öğrenciler karnelerine kavuştu

0

Türkiye genelinde olduğu gibi Ankara’nın Nallıhan ilçesinde de öğrenciler son ders zilinin çalmasıyla birlikte 2.dönemi başarıyla tamamladılar.

Nallıhan'da öğrenciler karnelerine kavuştu

Nallıhan'da öğrenciler karnelerine kavuştu

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın 2. dönemi bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan’da ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karneleriyle birlikte 3 aylık yaz tatiline çıktılar.

Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde öğrenciler tatile çıkmanın sevincini yaşadılar. Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile veliler katıldı.

Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını ifade ederek karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi.

[eii post_id=”62006″ theme=”3″]

Milli Eğitim Bakanlığının yayımladığı 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi kapsamında öğrenciler, 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir