Şakir Gürel: “TİMBİR’i gıptayla izliyoruz”

0

Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, Türk İnternet Medya Birliği’nin çalışmalarını takdirle takip ettiklerini belirterek, “TİMBİR’in başarılı çalışmalarını gıptayla izliyoruz” dedi.

Şakir Gürel: “TİMBİR’i gıptayla izliyoruz”

Şakir Gürel: “TİMBİR’i gıptayla izliyoruz”

Türk İnternet Medya Birliği’nin 2. Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR’in kuruluşundan bugüne ortaya koyduğu çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa’ya başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür eden Gürel, internet medyasının güçlenmesi ve kurumsal yapıya kavuşması noktasında TİMBİR’in önemli bir misyon üstlendiğini ifade etti.

Gürel, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

[eii post_id=”62476″ theme=”3″]

Uluslararası Basın Federasyonu olarak TİMBİR ile iş birliğini sürdüreceklerini vurgulayan Gürel, dijital medya alanında birlik, dayanışma ve ortak hareket etme kültürünün önemine dikkat çekti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir